Om Støttelotteriet

Støttelotteriet er Kræftens Bekæmpelses lotteri. Det udkommer ti gange om året, og hovedgevinsten er hver gang 1.000.000 kr. Overskuddet fra lotteriet går til forskning, forebyggelse og rådgivning.

Tjen 25 % af salgsprisen
Støtforeningen.dk og Kræftens Bekæmpelse har indgået et samarbejde, der gør det muligt for bl.a. sportsklubber, foreninger, skoleklasser og spejdergrupper at sælge Støttelotteriet og tjene 25 % af salgsprisen. Det kan bestilles som en lodpakke til 100 eller 200 kr. med henholdsvis 11 og 25 lodder i. Så det er muligt at tjene enten 25 eller 50 kr. pr. lodpakke. Det koster ikke noget at bestille lodpakker, og salget foregår helt enkelt med MobilePay, så der skal ikke laves regnskab. Lodpakkerne er først gyldige, når de er betalt, så dvs. heller ingen returopgørelse.

Du kan selv designe dine lodpakker
Når du bestiller et antal lodpakker, råder du samtidig over en del af forsiden og en hel side inde i lodpakken. Her kan du placere jeres logo, et billede og en lille tekst, der fortæller om jer, formålet med at sælge lodpakkerne eller noget helt tredje.

Salgsperioder og bestilling
Hvert af de ti årlige lotterier har en bestemt salgsperiode, og de kan kun sælges i de perioder. Salgsperioden er trykt på forsiden af lodpakkerne.

Hvis du og din klub eller forening gerne vil sælge Støttelotteriet, skal du tilmelde jer her på siden. Så kontakter vi jer, og I får et login. Derefter kan I bestille lodpakker til den kommende salgsperiode senest 25 dage, inden salgsperioden begynder. Når salgsperioden er i gang eller bestillings fristen er overskredet, er det ikke muligt at bestille flere lodpakker. Man kan maks. bestille 2000 lodpakker ad gangen og minimum 40.

Senest 14 dage efter afslutningen af det enkelte lotteri, udbetales de 25 % af salgsprisen til jer.

Tilmeld jer her Læs mere om Støttelotteriet